Otázky a odpovědi


Sekce: Pro klienty

 


Sekce: Pro terapeuty

 

 

 

 

 

Pro klienty

1. Jak se mohu zaregistrovat?

  • V pravém horním rohu klikněte na tlačítko registrace. Po registraci Vám přijde potvrzující email na Vaši emailovou adresu při registraci. Pokud máte problémy s registrací, neváhejte se obrátit na podpora@tymosia.cz.

 

2. Nedaří se mi přihlásit do mého účtu.

  • Pokud se se Vám nedaří přihlásit, nejrychlejší cestou k nápravě je nás kontaktovat na podpora@tymosia.cz.

 

2. Jaké jsou výhody online terapie?

  • Jednou z výhod je to, že můžete online terapii zahájit kdykoliv a kdekoliv. Nemusíte proto strávit hodiny dopravou za svým terapeutem.
  • Zároveň na našich stránkách máte možnost si opravdu svého terapeuta vybrat. Můžete s ním například vyzkoušet zkušební terapii a "nekupovat zajíce v pytli".

 

2. Terapeut, který mne zaujal nemá vypsané termíny. Mohu ho nějak kontaktovat?

  • U každého terapeuta máte tlačítko, které Vám umožňuje terapeuta kontaktovat o vypsání termínů. Zároveň můžete terapeutovi navrhnout ideální termín pro Vás.

3. Jak dlouho trvá konzultace?

  • Konzultaci si registrujete na 60 minut a jste informován, že terapie může trvat i 50 minut, podle toho, jak to má terapeut nastaven. Informaci o tom, mimo jiné, naleznete i na profilu terapeuta u hodinové konzultace.

 

 

 

 

4. Kdo se dozví o tom, že jsem byl na terpii?

  • Vaše údaje v žádném případě nikomu neposkytujeme! Porušovalo by to jak práva ČR, tak naše obchodní podmínky a hlavně je to neetické.

 

5. Co je potřeba pro video terapii?

  • Je potřeba mít nainstalovaný aktuální prohlížeč Mozzila Firefox, Google Chrome nebo Microsoft Edge. Poté se pouze připojíte ke konzultaci v daný čas ve Vašem profilu.
  • Online terapie by měly být funkční i z mobilních zařízení. Bohužel kvůli množství mobilních telefonů a stím spojených množství prohlížečů a jejich verzí a různých modifikací negarantujeme 100% funkčnost. Proto doporučujeme mít na první terapii v záloze i počítač s aktuální verzí prohlížeče. 

 

6. Jak probíhá spojení s terapeutem?

  • Ve chvíli objednávky začíná odpočet na Vašem profilu klienta a zároveň je terapeut informován emailem o objednávce. Po skončení odpočtu se tlačítko změní na "Připojit se" a po kliku se dostanete do videobridge, kde terapie probíhá.

 

 

 

 

 

 

 

Pro terapeuty

 

1. Proč bych se měl registrovat u Vás a né u konkurence? A můžu se stále zaregistrovat?

  • Jeden z exaktních rozdílů mezi námi a konkurencí je nejvýhodnější nabídka pro Vás. Platíte pouze 5 % za uskutečněnou terapii (konkurence si běžně účtuje mezi 30 - 60 %). Neplatíte za registraci ani za nic jiného.
  • Ano, registrace je stále možná. Stačí, pokud splňujete naše podmínky pro nové terapeuty (viz bod 11).

 

2. Jak velké platím poplatky za registraci a za terapie?

  • U nás neplatíte za registraci ani za Váš profil na našem webu. Platíte pouze za proběhlou terapii a to 5 % z ceny konzultace.

 

3. Co znamená "druhy terapií" při registraci?

  • Terapie, které zaškrtáte v nastavení profilu terapeuta se zobrazí u Vašeho profilu pro klienty. Podle Vaší hodinové sazby se následně počítají ostatní ceny. Zkušební terapie je 50 % z ceny , 90 minutová terapie, párová i rodinná terapie je 150 % z ceny a hodina terapie pro studenty je 80 %.
    Pokud tedy máte 600 Kč za hodinu terapie, zkušební terapie bude zobrazena za 300 Kč, 90 minutová, párová i rodinná terapie je za 900 Kč a terapie pro studenty za 480 Kč. A zobrazí se na Vašem profilu takto ⇒

 

 

 

4. Jakou cenu si můžu nastavit při registraci?

  • Při registraci i následně v nastavení terapeuta si můžete nastavit jakoukoliv cenu za hodinu terapie. Od 0 Kč do 99.000 Kč za hodinovou konzultaci.

 

5. Mohu se po registraci vrátit k úpravě svého profilu?

  • Ano, i po registraci v sekci "Nastavení" můžete upravovat svůj profil.

 

6. Proč je dobré nahrát video?

  • Vaše video může velmi výrazně zvýšit šanci na to, že si Vás nějaký klient vybere. Vaše video o Vás řekne více, než jakýkoliv jiný popis.

 

7. Jak dlouho trvá konzultace?

  • Konzultaci si klient registruje na 60 minut, ale je informován, že terapie může trvat i 50 minut, podle toho, jak to má terapeut nastaven. Informován je o tom, mimo jiné, i na Vašem profilu. 

 

 

 

 

 

 

8. Jak si vyberu peníze na svůj účet?

  • V Administraci terapeuta klikente na tlačítko "Vybrat" u Vašeho zůstatku účtu. To Vás přesune do Peněženky terapeuta, kde si dvěma kliky pošlete zůstatek na Vašem kontě terapeuta na svůj účet. Číslo účtu, na který chcete peníze poslat můžete měnit opět v Nastavení.

 

9. Co když klient nepřijde na terapii?

  • Pokud klient nepřijde na terapii, automaticky se peníze po 24 hodinách připíšou do Peněženky terapeuta a Vy si je můžete následně nechat vyplatit.

 

10. Co když se já nemůžu dostavit na terapii?

  • Musíte nás informovat na emailu podpora@tymosia.cz a my následně vrátíme veškeré peníze klientovi na kartu, z které transakci provedl.

 

11. Co musím splňovat, abych se mohl zaregistrovat jako terapeut?

  • Podmínkou pro registraci je IČO a absolvování psychoterapeutického výcviku a nebo školy s psychologickým zaměřením.

 

12. Jak probíhá spojení s klientem na terapii?

  • Ve chvíli objednávky začíná odpočet na Vašem profilu terapeuta. Po skončení odpočtu se tlačítko změní na "Připojit se" a po kliku se dostanete do videobridge, kde terapie probíhá.

13. Co je potřeba pro video terapii?

  • Je potřeba mít nainstalovaný aktuální prohlížeč Mozzila Firefox, Google Chrome nebo Microsoft Edge. Poté se pouze připojíte ke konzultaci v daný čas ve Vašem profilu.
  • Online terapie by měly být funkční i z mobilních zařízení. Bohužel kvůli množství mobilních telefonů a stím spojených množství prohlížečů a jejich verzí a různých modifikací negarantujeme 100% funkčnost. Proto doporučujeme mít na první terapii v záloze i počítač s aktuální verzí prohlížeče. 

 

14. Nepřihlašují se mi klienti, co s tím.

  • Spousta klientů upřednostňuje terapeuty s nahraným videem. Jak takové video může vypadat se podívejte ve výpisu terapeutů u Vašich kolegů. Terapeuta s videem poznáte podle šipky u jeho obrázku.
  • Dopište informace o Vás do svého profilu terapeuta v nastavení.
  • Zkontrolujte dostatek vypsaných termínů ve Vašem kalendáři.
  • Důležité jsou recenze od uživatelů - prozatím Vám můžou recenzi napsat i Vaši offlinový klienti. Doporučujeme této možnosti využít.
  • Napište na podpora@tymosia.cz a napíšeme s Vámi malé interview, které na Vás upozorní na všech našich sociálních sítích.
  • Připravujeme pro Vás možnost nasdílení svého profilu na všech Vašich sociálních sítích.